Ahad, 31 Januari 2010

Petang Ahad mau kemana?

Petang ahad di Langkawi, mau kemana kita? Nak keluar sekarang? Cuaca masih berbahang. Sekarang di Langkawi ni musim panas, dah lama tak hujan. Kalau nak dikatakan kemarau pun boleh jugak, kekeringan melanda...jadi tak digalakkan membakar sesuka hati takut nanti merebak pulak. Hari tu ada jugak yang degil bakar daun-daun kering akibatnya api merebak ke kawasan lain. Nasib baik cepat dipadamkan, dan kawasan yang terbakar itu pulak adalah kawasan tidak berumah, kalau tidak tak tau lah apa jadi. Jadi sila kawal diri anda...jangan main api yerrr.

Berbalik pada rancangan di petang Ahad ni..hmm rasanya nak keluar sekejap, mungkin mencari sesuatu atau sekadar survey saja dulu...yang pastinya mahu ke Pasar Malam...yeayyyy...mahu berhuhahihu di situ.Banyak yang sedap-sedap sedang menunggu ku...tunggu yerr.

Alia's guest book