Rabu, 15 April 2009

Selamat Pagi


Selamat Pagi semua....apa khabar pagi ni? Hmmmm...aku cukup suka suasana pagi, tenang aja.
Duduk di tingkap tunggu kemunculan matahari, tambah-tambah masa langit masih berwarna pink dan sedikit gelap...indahnya , Subhanallah....
Masa aku kecik-kecik dulu..pepagi lagi aku dah bangun nak tengok matahari terbit,masa tu baru nak siang dan masih sedikit gelap.
Pelan-pelan aku keluar, mak pun tak tahu...sarung selipar dan berjalan ke permatang sawah...
Duduk ler aku kat situ tengok langit berkaler-kaler,biru,pink,oren..macam lukisan.
Dengan angin waktu pagi ...adusss kalau ada kain selimut dah tertido dah aku kat situ.
Sejuk dan tenang...sukaaaa..
Bila matahari mula naik, bunga pun berkembang juga...
Jangan ingat bunga ros saja yang cantik, bunga semalu pun cantik jugak, bunga liar pun cantik..
masa ni lah aku petik bunga-bunga tu...heheheheh sian baru nak kembang dah ada tangan gatal petik...
Aku petik sebab aku suka...ya..bukan sebab tak suka.Dari hujung permatang ke hujung permatang aku jalan, waktu tu daun masih ada titisan embun,kalau kena sinaran matahari pagi nih suasana memang cantik..dazzling..
Bila hari dah mula panas baru lah aku bergerak balik...sampai aja kat pintu rumah ..mak aku dah siap jerit..."Aliaaaaaaa....pi mana pagi-pagi butaaaa???"Aku masuk rumah sengih-sengih aja,sambil elak -elak tangan mak aku yang nak mencubit...

7 ulasan:

mast berkata...

Bestkan suasana pagi2 gitu ...
Sejuk sangat dengan udara yang begitu fresh ... then tunggu sikit keretapi pun lalu ...
teringat kita p joging kat stesyen keretapi. Selamba je dok lari atas landasan keretapi ngan kutip2 batu, dengar bunyi keretapi nak mai kita dok tepi ..... cish berani gila tulll ...

mommy otai berkata...

haa..cubit mkcik..cubit die..die memang degil nih..haipppp

aliadijamina berkata...

yer lah..rajin lak kita pi jogging dulu...la ni..hehehehehrajin jugak..rajin dok umah, kekekekke.

aliadijamina berkata...

jangan ler tubit..tubit..cakit..

Redynne™ berkata...

besh n3 ko yg nih...

bnyk kenangan yg memerlukn kita utk flashback supaya x semakin pudar..

hmmmmm... aku t'syahdu la pulaks..

aliadijamina berkata...

uwaaa...ko shahdu ker reen...uwaaa..aku lagi ler shahduuuu..

日月神教-任我行 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Alia's guest book