Khamis, 7 Mei 2009

Food poisoning....

Uwaaaaaaaa........sorry ler kalau aku tak on line hari nih... Adesssssss tak larat aku ulang toilet.
rasanya mungkin dah nak genap dua puluh kali...ni mesti sebab semalam teringin nak makan koay teow goreng, mintak hubby tolong belikan...
Akhirnya food poisoning lah haku...napalah depa tak masak elok2, aku bayar tau cam orang lain jugak. Sampai hati tau..
Pepagi dah minta dibelikan pil chi kit teck aun...nasib baik lah ada ubat nih, sekarang dah kurang sikit sakit perut aku...
Ada tak mereka yang bersimpati dengan ku...
amboi mintak simpati lak yer....
tu lah tetengah malam pun nak makan.....
abih udah lapar masa tu ..nak wat camana kan..
salah sendiri gak tuh ...nak mengaappppp ajer...
Uwaaaaa...udah2 ler tu membebel...orang sakit perut ni tau...
hmmmmm nak makan apa lak ni...sekarang dak cuak lak nak makan, ada idea tak nak makan apa.Sesuatu yang tidak akan menambah sakit perut ku ini, tengah lapar nih...dari pagi aku sumbat ubat jer....

1 ulasan:

Rashid berkata...

ermm apa kata lia cuba minum susu. Nespray ke apa ke.. oh ya orang kata untuk cuci perut boleh juga cuba makan pisang..

p/s - tu le asyik makan makan je ingat..

Alia's guest book