Rabu, 28 April 2010

Tapak My Dream Garden.








Inilah tapak Garden yang di idamkan itu. Sudah dibersihkan sedikit, tinggal nak pangkas ranting pokok-pokok yang tidak berkenaan dan nak buang tumbuhan yang menjalar di pagar. Daripada biarkan pagar dijalari tumbuhan yang tak boleh dimakan adalah lebih baik tanam pokok kekacang atau timun yang menjalar. Teduh aja kawasan ni kan.Itu disebabkan kehadiran pokok limau kasturi dan mangga epal.Juga ada pokok mambu, kalau demam campak,tak payah cari daun mambu ni jauh-jauh, tepi rumah aja.
Tengoklah si Silver tu mengekor aja kemana tuan dia pergi, aku ke luar dia pun nak keluar jugak.

2 ulasan:

yanti isa berkata...

bestnya rumah bertanah ..dapat bercucuk tanam

aliadijamina berkata...

Tu lah kak yan kan, dari terbiar aja baik tanam sayur ke , pokok cili ker, boleh gak jimat belanja. Wah tengah semangat nih...

Alia's guest book