Khamis, 29 Julai 2010

My daughter is not a punching bag !!!!!!!! -two


Mangsa buli dan belasah.

Pagi ni, 7:40 dah terpacak di sekolah. Jumpa guru kelas Jaz, rupa-rupanya budak yang buat dia tu memang dah ada rekod tak baik. Sudah dihantar jumpa kaunselor tapi tak ada perubahan sampai cikgu pun tak tau nak buat apa lagi, panggil waris pun depa tak mau mai sekolah.. kes sudah dilanjutkan kepada PK HEM. Nama pembuli itu ,memang sudah sangat familiar dan dikenali.
31 minutes ago · Comment · Like

Farah Salwa : uish ape kes nih..
31 minutes ago · Like ·

Norsiah Alia Mat Isa: Ada bakat nak jadi samseng kampung Dusun.
30 minutes ago · Like ·

Nazir Uhk: bagus2..tndakan prtama telah brmula..yg pnting kita x mndiamkan diri begitu saja...moga2 smua nye brjalan lancar...
29 minutes ago · Like ·

Norsiah Alia Mat Isa : Farah, weh kalau setakat nak melawak gurau2 no hal, tapi kalau dah kena tendang, tu yang ada hal tu. anak aku lah kena buli dan belasah di sekolah.
27 minutes ago · Like ·

Farah Salwa : yeke..biar betul ni weiii..hangen je aku tau..
kang kite lebih2 tkut die lagi buat ank kite kan..ssh jgk tu..bdk tk mkn smn..kecik2 dh pukul org..ngong nye ..mak bapak tk ajar la tu
26 minutes ago · Like ·

Norsiah Alia Mat Isa : Sampai bila aku nak biar Farah, takkan aku nak tunggu anak aku patah tangan, patah kaki , patah tulang punggung atau pecah kepala kot. Hoh....memang berangin. Tapi aku pi cakap elok-elok ler ngan cikgu dan PK HEM sekolah tu, tak nak benda macam ni berulang, sian kat anak aku jadi easy target budak-budak jahat kelas dia tu, depa kalau nak buli bukan nya depa nak cari yang sama gagah, depa cari yang lemah lah, dahlah anak aku tu pompuan. Memang nak kena sunat sekali lagi lah budak tu. Mak bapak dia pun tak ambik tau.
22 minutes ago · Like ·

Farah Salwa : msti tensen je ko kan..pstu ape kate ckgu..dpt dibndung ke tak ni..
tk pgil ke mak pak diorg tuh..aishh
15 minutes ago · Like ·

Norsiah Alia Mat Isa : PK HEM tu kata dia akan ambik tindakkan la. Panggil mak bapak dia sekali lagi, sebab dah dua tiga kali panggil depa tak mai. Jangan terjadi apa-apa lagi lah lepas nih, kalau patah tangan ker pecah kepala anak aku memang aku gi wat report terus.
12 minutes ago · Like ·

Farah Salwa : ha ah..trus la jupemak pak diorg kat rmh je..lagi mau tgu ..ape da ckgu tu..ngok sguh..geram je aku pepagi buta nih..
12 minutes ago · Like ·

Norsiah Alia Mat Isa : Lepas nih aku wat report polis jer terus, suruh Pak Polisi jer yang jumpa depa kat rumah kan.., aku pun geram nih, sampai mendidih - didih.
9 minutes ago · Like ·

Farah Salwa : ha ahh..aku pon didih sampai dh kua dr periuk gak ni..
tkle la aku bab2 ank ni lia..
kalo dkt aku dh join ko wehh g sekeh bdk gile tu
9 minutes ago · Like ·

Norsiah Alia Mat Isa : ko tau tak budak tu dah lah badan besar dan gemuk, gi tendang anak aku yang sekeping sampai terduduk, siap tarik tudung ngan rambut....., ewahhhh..., dia ingat gelanggang wrestling ker sekolah tu.
Mau nya aku sekeh patploh hari patloh malam.
5 minutes ago · Like ·

Kalau orang lain yang mendengar dan membaca pun leh geram sesangat tambah-tambah pula aku sebagai mak dia sendiri.

Tiada ulasan:

Alia's guest book