Isnin, 15 November 2010

Oh..., tidakkk !!!

Aku diserang selsema bermula kelmarin, diserang oleh selsema dalam masa yang suntuk ini amatlah tidak bersesuaian. aku nak kena kemas rumah, mop lantai, cuci segala mak nenek. Dengan kepala yang berat dan hidung yang sarat hingus, terpaksa juga berkuntau sorang-sorang.

Selalu nya aku tak macam ni ok, bukanlah seorang yang gigih nak buat semua dalam masa yang singkat, why Im so kelam kabut.Sebab aku kena jadi tuan rumah untuk Hari Raya 3 days 2 night with my mertua family. imagine mana aku nak sumbat ramai-ramai.
So aku kena jadi lipas kudung kemas sana sini, Kena lapangkan rumah yang sarat dengan barang-barang yang aku pun tak tahu why it's still there for the first place.
Am I a hOaRdEr ? Tak tahulah, Hoardering dust kot? Huwaaaaaa....
Selsema dan debu , tak boleh berdekatan. Ia akan mencetuskan tenaga bErSiN.

WiSh Me LuCk.., HaaCCCuuummmmmmmm..., sprreeetTTTT...!

Tiada ulasan:

Alia's guest book