Rabu, 18 Februari 2009

Tag dari Farah


Gambar ni diambil masa balik kampung sempena Raya Korban tahun lepas....
Kami adik beradik kalau balik kampung, memang ler rumah akak aku yang sulung tu jadi sasaran.
Kat situlah kitaorang lepak ramai-ramai,wat sepah(betuah punya adik2), masak dan makan ramai-ramai. Gambar kat sebelah nih, anak aku yang sulung tu Nurul Jasmina dengan sepupunya Ayuni bergambar masa kami tengah lepak2 dalam bilik, sembang-sembang, ketawa-ketiwi, cerita pasal zaman kami bebudak...
Dalam syok-syok dok bercerita tu bebudak ni pun sibuk nak bergambar... Maka Makcik mereka yang baik hati pun ambik ler gambar.
Hai.. korang nih kacau tau orang nak bercerita bagai...
Suruh dok kat luar taknak pulak, semua nak melepak
atas katil dalam bilik tu, nasib ko ler katil , badan semua besar2 gedabak,
hehehehe nasib baik tak runtuh.

( Harap Puan Farah kita berpuas hati dengan hasil tugasan yang diberi.
nak tag sapa yer....hehehehe malas ler aku nak tag korang. Buat masa ni korang
selamat dari di tag.Tunggu sikit masa lagi ler.....)

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

My dear friends, sincerely thanks for visiting our Nike AIR Force website! The following listed is the detail description of Shox TW. If you are interested in buying cheap Nike AIR Force, warmly welcome you to contact us online around the clock, and we will supply you the top quality Nike AIR Force with cheap price & excellent service.
We are anticipating building up a very strong bridge on which we can go ahead and ahead together!
our Nike AIR Force:
Air Force 25
Nike Air Force 1 Mid
Nike Men Air Force 1 High
Nike Men Air Force 1 Low
Nike Women Air Force 1 Low Mid High

Tanpa Nama berkata...

I recently came accross your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I dont know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.so you also can read my blog.my blog is about nike air shox,Nike AIR Force and UGG.welcome to visit.

Suzi berkata...

comel je budak 2 org tu...lebar senyumnya...

puterikurekure berkata...

hehehe.
selamat, selamat.

singamaraja berkata...

Auuum !

Oooooo sekarang ibu sudah bikin bisnes ya

Al Hamdulillah !

Rashid berkata...

tuuu pot pet pot pet tentang apa tuu.. hehe. (rasanya dah dapat agak). Bukan tak kenal lia ni..

mommy otai berkata...

iye la abg rass..
rasenye dh agak2..lia leh jadi doc n bidan sekaligus..hahaha...
aku cam tau je ko ngumpt psl ape..
kes nk diet ekk..pstu laki komplen bini ps beranak bdan debab..hahahahahaa...ampooonnn...

singamaraja berkata...

Adusss! kakak terima kasih kerna mengunjungi saya kak, salam untuk anak-anak kak !

Berikan dorongan pada saya kak!

Alia's guest book