Selasa, 10 Februari 2009

Wajah kesayangan hamba.....





7 ulasan:

Sheikh berkata...

best jugak kalau di sembelih buat lauk protin tinggi ooo daging arnab !

mast berkata...

Amboi comei2nya anak2 angkat hg no.... hehehe

aliadijamina berkata...

to pak sheikh,
Nak sembelih kena cari yang lain ler... yang ni tak leh, semua sayang.. kang ada yang tak tido malam asyik teringat....

to mast,
comelkan...hehehehe sesi fotografi yang kalut, sume tak duduk diam, asyik nak melompat jer...

Asyafiah berkata...

Comelnye...tapi teman memang jenis penakut sket dgn haiwan. Hehehe...

aliadijamina berkata...

Hai Asyafiah...takut kerrr... kalau dah biasa tak takut la.. sipa leh gomol-gomol lagi heheheheh

Redynne berkata...

Aliaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ko utang menatang kaler pink kt aku taaaww.. jgn wat2 lupe eeaa..

*comeinye...nk 2 ekoq.. hehe

Rashid berkata...

UIKSS.. CUTENYER...

Alia's guest book