Rabu, 15 Julai 2009

Bunyi pelik diatas siling ku.....

Ada bunyi pelik kat atas siling rumah haku... Pertama kali dengar, aku dah kecut perut. Apakah itu....????? Uwaaaaaaaa udah ler my hubby keje malam. bunyi lak cam benda berkuku yang berjalan terseret-seret, lagilah perut aku memulas-mulas. Tak cukup bunyi waktu malam, tengah-tengahari lit- lit pun ada jugak bunyi camtu...ni buat aku konfius nih. Macam aku nak jolok-jolok aja siling aku nih...tapi takut lak hehehe kang tersembul cam cerita JU-ON tu kang.. mau aku pengsan 40 hari 40 malam. Lagi satu kang berlubang siling aku tu apa aku nak jawap kat tuan rumah aku nih. Heh..betul bikin hati susah.

6 ulasan:

puterikurekure berkata...

tu sah mak menti tu.
tau tak mak menti tu apa?
mak menti=cik ti=tikus.
hehehe.

aliadijamina berkata...

bunyi cam besar aja menti yang dok berjalan atas siling ku itu...ni sahih species jebon...kekekekeke

BEiB berkata...

alaa....
moo sang dak pun kuuu cing...
kalau dia jengoi, ghengau jaaa..hehee

aliadijamina berkata...

sapa ghengau sapa dulu agak2...eeeee takutnyerrrrr

Redynne™ berkata...

haaaaaaaa..

ntah2 JU-ON x..? hehehe...

jolok je la lia.. untung2 jatuh durian dr siling umah ko.. :D

aliadijamina berkata...

Kalau durian yang luruh memang akak kupulutkan...tapi kalau JU_ON yang jatuh camno????? huwaaaaaa....

Alia's guest book