Jumaat, 17 Julai 2009

Misi Hari ini....



Salam semua....
Apa khabar pagi ni?Hari ni kedah cuti hujung minggu, kebetulan hubby pun off day. So mau kemana? Ada rancangan nak pergi melepak tepi pantai petang nanti.Dari semalam dah siap dia pesan suruh bakar muffin lah, masak yang tu yang ni, hmmmmm....
Anak-anak pulak bila diberitahu babanya hari ni mahu ke pantai, Wah....melompat suka.
So kejap lagi , nak kena bakar muffin dan ingat nak buat sandwich sikit.

Lama jugak tak pergi melepak tepi pantai nih, nama saja tinggal di Langkawi, hehehehehe. Yang untungnya bila-bila masa rasa nak pegi, kejap jer dah sampai.Tak payah nak tempah tiket kapal terbang atau memandu jauh-jauh.Maka ke pantai lah Kami petang nanti.

p/s: malam nanti akan diudate misi ke pantai itu...tungguuuuuuuuuu.....

4 ulasan:

puterikurekure berkata...

alia kat langkawi ek?
bestnyeee.........

jeles ai.

aliadijamina berkata...

Yerrr...dah lama tinggal sini. hehehe....meh ler join

Redynne™ berkata...

alia cyg...

ko memang pandai buat aku jeles kn?

hmmmmmmmmm...

nak itot.... :(

aliadijamina berkata...

Hua hua hua...jeles kerrr...meh ler itott,

Alia's guest book