Isnin, 31 Januari 2011

Mari mengayatkan diri.


Muka cuak mak budak.

Sungguh aku gayat, tengok orang lain naik relaks saja, senyum-senyum , ketawa-ketawa. Ikutkan hati aku tak mau naik, tapi dah didesak sangat,sangat. Anak-anak pun dok merayu, merengek ajak naik, maka aku gagahkan diri. Orang itu, sengih-sengih tengok dahi aku dok berkerut.

"Alah tak ada apalah, orang lain naik ok ja."katanya sengih lagi.

Anak-anak riang gembira ketawa suka, hati aku pulak yang berdebak-debuk.

Sekali dah melangkah , sudah terlambat untuk berundur, pintu tertutup. ya mari berdoa, moga selamat naik dan turun.



Kanak-kanak Ribena yang riang gumbira.


Yeaaayyy...sudah sampai, fuh berangin, sejuk.., kaki ketar-ketar.


Sesi bergambar Baba and the girls.


Bagai berada di awangan.




Aku yang sudah tidak lagi gayat, tapi muka still berkerut, angin kuat dah macam nak terbang pun ada.

Itu dia, cerita satu hari yang gayat, jom mengayatkan diri di Cabel Car Gunung Mat Chinchang, Langkawi. Sekarang cable car bukak sampai pukul 10 malam tau, sapa berani?

Tiada ulasan:

Alia's guest book