Jumaat, 20 Mac 2009

Welcome to Langkawi.... Kak Myza and Family


Setelah berbulan merancang, berchatting, ter...realisasi juga kedatangan Kak myza sekeluarga ke Langkawi. Debaran menanti berakhir juga, apabila dapat bertemu dan bersua muka. Seronok dapat berjumpa ibu yang peramah ini, anak2 dan suaminya juga peramah. Dah besar2 anak kak myza tetapi dia tetap maintain....hehehehehe
Harap di masa depan kan ada lagi pertemuan, semoga silaturahim ini kan tetap terjalin mesra.

7 ulasan:

vy berkata...

uwaaaaaaaaa
nk g jugak ler Langkawi!
nak beli pinggan mangkok!
he he he

aliadijamina berkata...

Mai laa kak min, habaq mai bila nak mai...jom borong pinggan mangkok..

hehehehhe.....

vy berkata...

alia

last 2 week , kawan kak min pegi Langkawi ajar pastry. Kat Kemas.
sakit hati tengok dia borong pinggan mangkok.

kak min ada kakak angkat (anak angkat arwah abah) kat sana gak. Husband dia keja airport Langkawi. Kak Nab nama dia. Sana kan kecik, kot kot Alia kenal.

Mmg nak pegi sana, tgh plan betul2.
Insyallah.

Myza Pesona berkata...

Alia,
Insyallah ada rezeki, kami akan sampai lagi ke Langkawi. Kali ni, nak duduk lama sikit! Tapi, tak nak borong pinggan mangkuk atau periuk belanga, nak nikmati keindahan pulau2 yang ada di Langkawi!Terima kasih di atas pemberian Alia!

aliadijamina berkata...

Oker2..plan betul2.. nanti leh mai sini ek kak min,
kak nab? hmmmmm.... ramai kk nab sini.hehhehehe

aliadijamina berkata...

Heehhehehehe...leh saja kak myza, cuti-cuti Malaysia,
you're welcome.....

文章 berkata...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Alia's guest book